Hejdå, julklappsshopping, quarters och teparty

Blev inte lika tårfyllt idag - men hjärtat värker för det. Vännerna betyder så mycket här när familjen inte finns att tillgå. Känns lika jobbigt att Angelica lämnar mig här som att jag lämnade min familj hemma :( Men jag hoppas hon snart kommer tillbaka - och gör hon inte det kommer hon få besök i Växjö i mitten av juli ;) Hehe - hon tror att hon blir av mig med nu, men jag kommer stalka henne så fort vi är i samma land igen :D

Åkte till SO och åt frukost på deras diner, amerikanska pannkakor med äpplemos och kanel, mums!!!! Sen kramades vi, och kramades och kramades. Sen åkte jag därifrån alldeles tom. Orkade inte vara hemma idag, så tog mig till Barnes&Nobles där jag handlade massor av julklappar, en ny dagbok och en quarterbok :) Drack kaffe och skrev dagbok innan jag började jobba igen. Jag och S sjöng hela vägen hem och sedan myste vi massor. Lekte i hennes rum och fortsatte göra smycken. Har gjort klart mina örhängen - kanske kan användas när jag ska klä ut mig till något ;)


Sen gick vi över till granarna och lekte och åt middag. Lika trevlig som alltid! :D När vi kom hem sorterade jag pengar och fyllde min quartersbok med de jag redan har. Måste säga att det är rätt bra jobbat att få ihop alla utan fyra på ett halvår :)

Kommentarer
Postat av: Ida

vart köpte du quarter boken? :))

2011-12-15 @ 02:46:20
URL: http://idaiusa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0