:D

Idag har jag pratat med en familj!!!!! Gud vilken underbart söt dotter de har, och de verkar vara hur trevliga som helst! Det skulle inte vara några som helst problem att bo hos dem! Hon gillar Abba och ser oftast på Mamma Mia varje dag, verkar det som ;) Kul, då är det redan lite Sverige hemma hos dem!

Gud vad det här känns bra! Magkänslan är verkligen där, och det är väl precis vad den ska vara! :)

Annat som har hänt idag är att jag har träffat mina underbara arbetskompisar, tänk vilka bra tjejer! :D Kanske inte får jobba med dem i sommar... :( Fast jag gör ju något annat ;)

Det var också årsmöte, nu är jag ej vice ordförande längre, utan ledamot, men eftersom jag kanske åker iväg så är det ju bättre för alla :)

Ja, det var väl det som hänt idag! Inte lite det, ska se hur det går att sova nu ;)

Här fikade jag idag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0