Fredag och sista dagen på lovet

Imorgon är det jobb som gäller! Längesedan sist, alltid lika härligt att tjäna sina egna pengar ;) Idag har jag varit hur slapp som helst! Skulle egenligen till Martina för att göra projektarbete, men jag vill inte smitta henne med magsjuka. Min lilla söta kusin fick det när jag var där, så man vet ju aldrig om jag själv har fått det... Om man har fått vinterkräksjukan kan det ta upp till 48 timmar innan sjukdomen bryter ut, så än kan jag inte vara helt säker. Det hade ju inte varit snällt av mig att smitta ner hela Martinas familj :/

Jaja, innan Emelie blev sjuk hade vi det roligt i alla fall. Prästens lilla kråka, klippdockor, robotar och jag vet inte allt :D De är så söta de där små <3

Nu har jag äntligen gjort en aupair video, så får se om någon familj nappar! Jag vill ha en familj nu!!!!! Jag tror inte någon kollar sin mail så många gånger per dag som jag gör.... ;)


Går äldre avsnitt på tv nu, längtar tills de nya börjar! ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0