Idag har det hänt grejor!

Massor! ;)

För det första: Studentmössan har kommit! Gud vad glad jag blir :D Det var ytterligare ett steg mot studenten och fin var den också! Köper man den dyraste så kan det väl inte vara på något annat sätt ;)

För det andra: Projektarbetet är nästannästannästan klart! Det går inte att vara mer nära ett klart arbete än vad vi är nu, känns det som i alla fall! :D Martina kunde till och med fixa så att numreringen började där vi ville att den skulle börja!! Nu är det bara bilder kvar och lite diskussion som ska finslipas.

För det tredje: Familjen jag pratat om ville veta lite mer om mig, så jag skrev ett mail. Det betyder ju att de inte tycker jag är helt hemsk! :D Jag blir så himla glad när det händer något med det här! Ett steg närmare hela tiden!



Kommentarer
Postat av: Karolin

Studenten kommer bli en av de bästa dagarna i ditt liv. Jag lovar.

2011-02-24 @ 20:53:40
URL: http://cutethoughts.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0