Kungsbacka-Nytt

Jaså, ska jag åkta till Spanien och följa en båt som en del av min resturangutbildning? Det var något nytt om mig själv ;)

Fick idag ett mail från Kungsbacka-Nytt och det verkade från början stämma, jag ska ju till Spanien och jag heter Ida Löfgren, men sen var det helt fel... Gubben jag fick mailet ifrån hade tydligen bytt ut en punkt mot ett streck :) Det kan bli fel ibland ;)

Idag på morgonen började jag ju 12.00, så jag gjorde fysik och skrev ett "manus" till min aupair-film jag ska spela in.. Snacka om ångest :O Men, gör jag den så får jag en familj snabbt (sägs det i alla fall).

Nu ska jag straxt på kommunfullmäktige, får se hur länge det varar idag :) De ska ju besluta om vindbruksplanen, och jag vet att det finns några starka motståndare mot detta i församlingen.. ;)

Vad vi gör i fysik, fast det är inte lika roligt..:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0