Ullared

Idag åkte familjen Löfgren till Ullared. Det är ganska mysigt att göra något tillsammans med familjen, och samtidigt shoppa är toppen! Jag tror dock att jag aldrig har kommit billigare undan någon gång, så pluspoäng för det! Jag körde hela vägen, både fram och tillbaka utan några smärre misstag, det börjar arta sig det här ;)

Jag köpte ett fotoalbum så nu ska här skrivas ut bilder och världens finaste fotoalbum ska göras. Köpte också utsmyckningar till albumet, så att jag kan matcha bilderna med fina märken! Som mamma sa, jag får göra ett album på mina nära och kära så att jag kan ta med och titta i när (eller kanske om) jag åker till andra sidan Atlanten!

Imorgon ska jag på första mötet med Samhällsbyggnadsnämnden, ska bli superduper! Känns lite konstigt att jag ska träffa tjänstemän som vi ska arbeta med.. Men det kommer nog bli toppen :)


Föresten, vi såg Morgan! ;D Hihi!


Kommentarer
Postat av: Lotta

Glöm inte en bild på mig i albumet!!

2011-01-03 @ 19:44:36
Postat av: Jag

Såklart jag inte glömmer! Du har en given plats :D Jag har redan hittat en där vi sitter i soffan i Alafors ;)

2011-01-04 @ 15:25:51
URL: http://lofgrenbloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0