Ledig idag

Idag har jag och Malin varit lediga :) Vi åkte först till Social Security office så att jag kan ta körkort. Banken behöver det också till något tror jag :P Sedan, när klockan var typ halv ett så stannade vi och tog en glass :D

Min snälla chafför Malin! Hon kör mig hela tiden, så nu kan jag inte vänta på att börja köra själv (och jag gissar att hon är glad för att slippa köra bil.. :P)


När jag kom hem pratade jag med min älskade familj, även fast de babblar en del ;) När de sa att de skulle kolla på Allsång på Skansen så gjorde jag det också! Då fick jag lite längtan hem. Svensk sommar är ju faktiskt ingenting utan allsång. Men jag pratade på skype med mamma samtidigt så vi kunde liksom kommentera saker precis som vi gör hemma :D

Kommentarer
Postat av: mamma

Nu får du det bästa av två världar. Mamma via skype och USA samtidigt. Hemma händer inte mycket så njut av ditt nya liv och allt vad det innebär. Love you!!

2011-06-29 @ 07:35:54
Postat av: mamma

Nu får du det bästa av två världar. Mamma via skype och USA samtidigt. Hemma händer inte mycket så njut av ditt nya liv och allt vad det innebär. Love you!!

2011-06-29 @ 07:36:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0