Oakdale

Ja, nu har jag antligen tid for att skriva ett litet inlagg. Men ni far sta ut med texten for min dator hoppar ur internet hela tiden :/ Men, men... Igar och idag har vi haft lektioner hela dagen - lart oss massor ;) Imorgon bar det av till NY med guidad tur och stopp vid Top of the Rock! Sedan blir det lite mat och sakert lite shopping med de svenska tjejerna.

Jag har borjat bli nervos infor motet med min vardfamilj, aven fast jag vet att det kommer ga bra! Det ar bara att prata om vad jag gjort under veckan och vad som komma skall.. Det kommer ga toppen! Har tankt att nar jag ar framme hos familjen ska jag gora ett inlagg om varje dag - sa hall till godo!

Nu blir det en dusch och en tidig sanggang - ar riktigt trott!!!!

Har befinner jag mig nu!

Kommentarer
Postat av: Amanda

Åh Ida!!!! :D :D :D Så spännande!!! :D

2011-06-23 @ 17:37:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0