Presenter

Igår gav jag då min "hellopresent" till min värdfamilj. Jag fick ju höra från S att hon älskar presenter så det fanns ju direkt något att göra ;)

Mina värdföräldrar fick en bok om Sverige. Det stod blandat om svenska uppfinningar, lite traditioner och affärer som är startade i Sverige, som till exempel IKEA. Sen fanns det också recept, vilket är toppen eftersom R vill lära sig att laga köttbullar.



S fick två böcker och två nagellack. Böckerna är såklart skrivna av Astrid Lindgren och är "Ronja Rövardotter" och "Karlsson på taket". Mitt mål är att vi ska ha läst ut böckerna innan jag åker hem igen :) Vi får se hur det går!

Kommentarer
Postat av: Elin! :) <3

Blev dom glada då? :D<3

2011-06-29 @ 20:24:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0