Sista inlägget i Sverige på ett år!

Med en väska på 22,6 kg och ett fullproppat handbagage (med godis :P) så är jag redo att åka. Nu väntar ett sista hejdå till familjen B, ett sista Gossip Girl och ett tionde avsnittet av Project Runway - sen ska jag sova och därefter åka :D

Familjen här hemma är ju inte jätteglada, jag känner mig lite nere, men jag tror det ändrar sig när jag sitter på planet. För jag ska klara det här! Ett år går hur snabbt som helst :D Och jag kommer få uppleva hur mycket som helst. Dessutom kommer ju familjen och hälsar på i slutet av oktober ;) Förhoppningsvis iallafall! Igår fick jag hejdå-present av Johanna, en dassbok, så den ska jag hänga upp i badrummet när jag kommer till familjen så kommer jag tänka på henne varje gång jag är i badrummet. Idag träffade jag Amanda en pyttestund och då fick jag fyra stora Marabou som jag ska ha med mig :D Bra vänner jag har!!

Imorgon mellanlandar jag i Dusseldorf


Sen åker jag vidare till Newark och NY :D

Kommentarer
Postat av: Mathilda

Ha det underbart :) Njut av allt du får uppleva!

2011-06-20 @ 11:54:34
URL: http://mathildaaupair.blogg.se/
Postat av: Moster

Kommer följa dig här och titta in varje dag ;). Hoppas det har gått bra för dig idag!!!

2011-06-20 @ 20:55:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0