Sista måndagen i Sverige..

Eller inte riktigt kanske, men jag åker så tidigt nästa måndag, så det räknas inte riktigt tycker jag.. Igår när jag satt på bussen till jobbet slog det mig, jag åker snart. Det var första gången jag fattat det och det värker i hjärtat. Jag vet att jag kommer ha en underbar tid i USA och jag snart är hemma igen, men jag kommer också missa mycket här hemma. Mina vänner kommer träffas utan mig och hitta på massa saker, Elin börjar gymnasiet, Oscar börjar skolan och både han och Emelie växer och blir större. Vardagslyx som man missar!! :/

Men som sagt, jag kommer få det underbart! :D Nu börjar också allt komma iordning. Jag ska få det internationella körkortet hemsickat till mig imorgon och betygen skulle komma idag. Sen är jag ready to roll ;)

Igår var det mer hejdå som gällde. Först Sofia från jobbet och sedan Emma och Jamie :( Måste bli många skypedejter!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0