Visum

Jag fick mitt visum igår :D Eller, inte hemskickat, men tanten jag pratade med på ambassaden sa att allt såg bra ut och jag skulle få det hemskickat inom en vecka!! :D Jag var lite orolig för att det inte skulle gå vägen, mest för att jag hade lite problem med kortet jag skulle ha med mig upp! Men det gick toppen, en upplevelse i sig att gå till en ambassad. När jag var klar på ambassaden satte jag mig på en parkbänk vid vattnet och läste i två timmar - härligt. Sedan var jag på informationsmöte med CC. Jag kan inte säga att jag lärde mig något särsklit, som vanligt är jag påläst ;) Men nu är allt i princip fixat, ska gå till ICA imorgon och hämta ut mitt internationella körkort, få betygen hemskickade och få visumet hem. Sen är det bara packa, packa och packa lite till som gäller!

Många vakter hade de :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0