15 mars

Ett avgörande datum på många sätt! Idag hade Martina och jag projektredovisning, och jag tror det gick ganska bra :D Jag rörde händerna lite för mycket kanske, men Jocke sa att det var bra. När en lärare ger beröm brukar det vara bra ;)

Sen så har jag, hör och häpna, sökt in till universitetet. :O Jag blir stressad så fort jag tänker på det. Idag kan jag ha gjort mitt framtidsval, och det är läskigt! Men mamma tvingade mig ;) Annars hade jag väl aldrig bestämt mig.... I alla fall så hoppas jag att jag kommer in på Handels i Göteborg och får lära Samhällsvetenskapligt miljövetarprogram - SMIL. Bara förkortningen gör ju att det låter roligt :) Programmet innehåller det bästa från miljövetenskap och statsvetenskap, så jag får bara läsa kurser som är roliga :D Sen får vi ju se hur det blir mer au pair och sådär, men det bestämmer jag mig för när jag pratat med min allergiläkare imorgon!

Idag börjar Desperate Housewives igen!!!


Framtida skola?

Kommentarer
Postat av: 5 Tips

Cool site. Very beautifull , good dizzying . Im glad for you.

2011-05-20 @ 12:01:50
URL: http://5-tips.blogimagine.com
Postat av: Ida - Skateboard bruden från Norrland

Jag har också funderat på plugga där:-D

Fast måste komplettera lite betyg först >.<

Men den verkar riktigt jävla awesome!!!!!!

2011-05-24 @ 15:30:22
URL: http://iddlapiddla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0