Balklänning!

Den är hemma, hänger vid mitt fönster :) Den är så fin, mörklila och babyrosa - hur fel kan det bli?? ;) Nejdå, hoppas alla andra också tycker den är fin så att jag inte är helt ute och cyklar.....

Den kom i ett litet paket och passade i princip helt perfekt. Har lite svårt att andas i den, kan inte direkt göra några djupa andetag, men som Amanda sa: Förr i tiden hade de korsetter, och de klarade av att andas! :D Då kommer jag också att göra det.

Har idag även börjat om med min au pair-ansökan, på ett annat ställe. De är rätt så långsamma på CC, och vill bara tjäna pengar... Så nu vänder jag mig till en annan sida (SI) som är en stiftelse, vill alltså inte tjäna pengar! Mycket bra, speciellt eftersom jag bara behöver betala hälften hos SI av vad jag behöver betala hos CC. Men jag har ju kvar mitt konto hos CC, ifall de hittar en underbar familj till mig! ;)

Det blev alltså inte så mycket biologi för mig idag... Men börjar ju tolv imorgon!

Kommentarer
Postat av: Mathilda

Sv: Hej!

Kul att du funderar på att åka iväg.

Det känns som att det är billigare i USA. Det bra är att det tar bara ett par timmar. I Sverige så måste man väl skicka iväg dem och så tar det ett par dagar?

Så jag skulle säga USA men jag har inte så stor koll. Ska du göra ett album mmed bilder från Sverie för att visa dem i USA skulle jag nog ändå rekommenndera att framkalla dem hemma.



Lycka till!

Kram Mathilda

2011-03-10 @ 18:17:49
URL: http://mathildaaupair.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0