Fredag

Gjort läxa, sett på skidor och fått en ny matchning :D 30 minuter utanför Boston, en ensam mamma och en 6-åring son som är adopterad från Ryssland. :) De verkade som en trevlig familj, men det stod inte så mycket om sonen i hennes ansökan, så om hon vill prata med mig så får jag fråga lite frågor om sonen :)

Om två veckor är jag på väg till Spanien och till Sofia! Vi kommer att ha det mysigt, längtar! Skönt att få lite avkoppling från skolan. Men idag har vi lämnat in projektarbetet! Det känns som att en sten har fallit från hjärtat, på riktigt. Jag har inte varit så stressad över projektarbetet någon gång egentligen, men det är ändå jobbigt att skriva ett sådant stort arbete, det handlar ju ändå om 100 poäng :)

Nu är det Let´s dance och imorgon blir det biologiplugg!


Boston!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0