Fysik

Idag har jag pluggat fysik :( Det är inte alls roligt längre, vill bara få det överstökat så att jag kan göra något annat, något roligare. Typ som att vänta på studenten! :D För när vi gjort nationella i Fysik B är det tio dagar till balen och ytterligare 6 dagar till studenten!

Jaja, men först får man ju ta sig dit... De första 16 uppgifterna gick helt okej, men sen kom jag till något jag inte fattade och då är det lika bra att lägga ner tills läraren kan hjälpa mig. Annars blir det ändå bara uppgifter som ringas in, och då känner man sig helt värdelös ;)

Igår var det final - och vad var det jag sa - och Eric Saade vann. Vilken överasskning! Not.... Den är helt okej, men det hade gått bättre för honom om han sjungt Manboy, det tror jag de flesta håller med mig om. Nu är det över för denna gång, och det var en av de sämsta omgångarna hittills. Det går utför varje år! Trots att ingen var sådär dålig att man inte ens kan lyssna på den fanns det ju ingen tydlig och bra vinnarlåt.

Vi hade strömavbrott förut :O Det var bra det, för då var jag ju tvungen att börja plugga fysik....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0