SpanienSofiaVarmtSol

Har varit i Spanien och har haft en underbar tid med Sofia! :D Fick under två och halv dag uppleva det man behöver under ett besök i Spanien. Tapas, kultur, dans, strand, paella och spanska. För att ha läst spanska i fem år så är jag helt lost... Jag känner igen en del ord, men jag har svårt att koppla dem till svenska, så jag förstår ju inte ett ord. Tur säger jag bara att jag fick hjälp av Sofia och hennes "syster" Klara som för övrigt var en trevlig typ :)

Nu ångrar jag faktiskt att jag inte följde med Sofia till Spanien, men det är ju lite försent för det.. ;) Nu har jag ju ändå fått uppleva det :D

Tack Sofia! <3

Riktiga bilder kommer när Sofia lagt upp dem på Facebook :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0