Inspiration

När man sitter i kassan på Klädkällaren får man, tror det eller ej, massor med inspiration. Jag blir så sugen på att göra om i mitt rum eller för den delen flytta hemifrån!!

Min nya favorit bland porslin! Önskat mig detta i studentpresent, så hoppas det finns några sådana den 26 maj ;) Hihi.


Sen är jag som nog ingen missat inne på USA och NY, och idag såg jag att vi fått in jättesnygga bäddset i stil men USA.
example1
Jag vill så gärna börja handla på nytt, köpa ett helt hem liksom. Speciellt tapeter.. Tänk om man kunde ha NY på en vägg...


Men jag är inne på (om vi gör om i mitt rum) en vägg i typ turkosblå och de andra väggarna med tapeten nedan, fast med svarta blommor.


Den som lever får se! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0