Mors dag - eller?

Idag vaknade jag upp, övertygad om att det var Mors dag. Så snälla döttrar som vi är kommer vi ner med presenter till mamma. Hon blir glad över muggen hon får och inget mer med det. Sedan frågar mamma om det verkligen är Mors dag idag, självklart svarar jag. Sedan kollar hon på internet och det visar sig vara 29 maj......... Det jag hade sett i kalendern var ju Danmarks Mors dag... Men som jag säger, vår mamma får en alldeles egen dag :D Det är inte många mammor som får det!

Idag har jag återigen delat ut valsedlar, denna gång i backar ;) Det gick bra, jag fick ju motion!

Nu sitter jag i skuggan för att inte bränna mig. Det gjorde jag nämligen igår, dock inte i ansiktet som jag trodde, utan på benen. Så nu kan jag bocka av första brännan... Jag lovar er, det kommer fler!


Inte suttit helt fel.. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0