Nu är det nära :O

På tisdag är nationella i Fysik B. Har lite panik, men det ska nog gå bra - hoppas jag i alla fall. Idag har jag läst, läst och läst! Imorgon ska jag läsa lite till, öva på labbarna (alltså läsa lite till). Sedan är jag nog fit for fight.... Jag har ju klarat alla prov under kursen, så varför skulle jag inte klara mig på nationella?? :) Vilket härligt resonemang jag har för mig själv!

Igår var jag och tittade på mina tjejer som hade konsert. De var så bra!!! :D Temat var typ galen cirkus och de både sjung och spelade bra! Ni är bäst tjejer! När jag ändå håller på får jag säga grattis till Martina som är så duktig att hon får kvala till SM! :D Duktigt!

Nu ska jag fortsätta denna fredag med att titta på "Remeber me" för andra gången.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0