Bloggpaus

Där lurade jag er allt ;) Nee, men faktiskt så blir det en liten paus.. Till tisdag iallafall! Jobbar hela dagen imorgon (idag för er), på kvällen ska jag tydligen följa med till en vän till R och äta mat, på torsdag är det Thanksgiving med allt det innebär. Vi ska till R:s bror och släkt för att äta massa mat och på fredag är det shopping, shopping, shopping som gäller :) Black Friday - iprincip varenda affär sänker sina varor så det borde bli billigare - men antar att det blir tvärtom när allt är så billigt ;) Helgen är än så länge utan planer, så det kanske blir blogg då, men man vet ju aldrig och på måndag jobbar jag också hela dagen. Så kan det vara!

Fick förövrigt brev från mamma häromdagen - så nu kan jag och S pyssla med julgrejer hela jullovet :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0