Familjen - dag 4

Den här dagen kunde lika gärna ha kvittat - typ. Visst, jag var med min familj, men jag frös konstant och var allmänt på dåligt humör :) Så kan det vara ibland! Jag och pappa gick iallafall runt kvarteret på morgonen, skottade ut bilen och drog bort en gren som ramlat på huset. Det kunde nästan varit december!




Visst ser det ut som värsta vintern? :O Det dumma är ju att snön försvann efter två dagar typ, det var alltså väldans onödigt att det kom snö överhuvudtaget, men sånt är väl livet. Resten av dagen spenderades med att sova, spela kort, äta, gömma mig i sängen och uppdatera mig om allt där hemma. Då framför allt Elins nya klass/lärare :) Så nu har jag full koll så att säga!! När vi ändå hade tråkigt passade vi på att bestämma vad jag och Elin alias the pink sisters skulle klä ut oss till på Halloween... Här har ni mamma pink ;) Snyggt va? Vänta bara till imorgon...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0