Familjen - dag 5

Till följd av all snö var iprincip varenda skola i hela NJ stängd så det blev en heldag med lilla S. Tur att familjen var med hela dagen så tiden gick snabbt! Kan ju säga att S tycker det är mycket roligare med lillasyster Löfgren än med storasyster Löfgren ;) Eftersom det var svinkallt hemma tog vi oss återigen till mallet där vi åt lunch, spenderade någon timme på Apple Store (gratis internet - jippi!) och gick runt i affärer. Vi åkte sedan till mataffären för att handla grejer till köttfärsås :D Om det är något jag saknar när jag bor här på andra sidan Atlanten är det pappas mat... Så det var verkligen lycka att få äta lite svensk köttfärsås!!

Denna måndagen var också Halloween, vilket i vanliga fall betyder trick or treat. Men inte denna gången - men fallna träd och elledningar på sniskan så hoppade vi över det och skojade till det lite själva. Verkade som resten av gatan bestämt sig för att göra samma sak - för ingen knackade på! Mer godis till oss alltså ;) Jaja, Elin och jag blev the pink sisters och lilla S klädde ut sig till egytpisk gudinna :) Måste säga att vi lyckades med våra outfits...


Snyggt va? ;) Sen blev det lite mys innan vi lade oss i våra varma sängar *host*. Vid detta laget var det varmare ute än inne så jag och Elin låg i en enkelsäng variant större med tre täcken och två filtar + fullt påklädda! Och vi sov ändå i det varmaste rummet i huset...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0