Frånvaro från bloggen

Hejsan mina kära vänner! Förlåt för att jag inte har skrivit så mycket på bloggen det sista, har haft rätt mycket hemlängtan sen jag sa hejdå till familjen på söndageftermiddagen så har inte känt för att sätta mig ner och skriva om våra underbara dagar tillsammans. Men det ska det bli bättring med ;) Så några dagar framöver ska ni få följa med våra underbara tio dagar tillsammans!!

Men först: I måndags hände det inte så väldans mycket, mycket hemlängtan, tvättning, komma ikapp mig med dagboken osv. På kvällen träffade jag Sofia för lite middag på Panera och massa prat! Skönt att komma bort från sina tankar helt enkelt ;) 

Igår likaså - men på kvällen blev det playdate med älskade grannarna istället. Vi åt först middag - chicken nuggets och pommes frites - och sen åkte vi till poolen och lekte. Det var typ bara barnpoolen som var öppen så mina knän är lite ömma efter att jag blivit dragen och påhoppad ;) Hehe...

Idag har jag varit och tränat och nu ska jag bloggabloggablogga! :D


Min fina familj <3

Kommentarer
Postat av: Moster

Hej fina du! Gott att du är tillbaka här. Förstår dig till fullo att det har varit tuffa dagar sedan familjen åkte hem. Tufft som tusan men ett visdomsord som är sant tycker jag, är detta:



"Det är inte i medvind, utan i motvind, som vingarna stärks".



Du kommer har lärt dig mycket under denna tiden som du kanske inte har en ening om än. Till din tröst kan jag meddela att allt här hemma är lika tråkigt som vanligt ;). När du kommer hem får vi hitta på en massa kul. Njut nu av tiden du har!!!!

Kram från din moster och vän <3 /Lotta

2011-11-09 @ 20:14:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0