Kalasdax

Jag överlevde kalaset :D Trots att jag höll på att frysa ihjäl gick det hur bra som helst :) Vi började (när vi kom dit) att duka borden och bära alla grejer från bilen till den iskalla salen. När alla barnen kommit blev det pizza och tårta - som förövrigt var riktigt god! Sen åkte de flesta skridskor medan jag frös.. :) Men det var helt okej faktiskt, träffade många trevliga och snälla föräldrar!





På kvällen blev det The Cheesecake Factory med Factory Natcho och en halv Pumpkin cheesecake med Angelica, Malin och så Terese en liten stund :)



När vi var fulla av mat så åkte jag och Angelica hit hem till mig för supermysig sleepover. Massor med prat blev det! :D <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0