Ledig idag :)

Fick dagen ledigt eftersom skolan är stängd och min värdpappa har ledigt! :) Inte mig emot ;) Har ju S hela dagen imorgon så då får vi se till att mysa till det ordentligt, ska försöka få min värdpappa att ge mig tillstånd att smycka ut huset lite - det är ju ändå Halloween snart och vi har inte ens en pumpa utanför huset... Det brukar vi faktiskt ha hemma - och då tycker vi mest att Halloween är onödigt!

Blev en tur till biblioteket idag. Tänkte att det är väldigt onödigt för mig att köpa böcker om jag vill läsa - bättre att skaffa bibliotekskort - det (biblioteket alltså) ligger ju liksom bara sju minuter härifrån :) Det är betydligt billigare också!


Åt pizza till lunch/middag och brände hela munnen typ... Var lite för snabb på gröten så nu kan jag "glatt" berätta att tungan, gommen och lite tandkött gör ont :) Förutom det köpte jag vitaminer så att jag någon gång kan bli kvitt denna himlans onda hals! Så vi får som om det hjälper :) Har dessutom haft lite hemligheter för mig - men de berättar jag om någon annan gång! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0