Martina <3

När jag kom hem efter en underbar helg i Kanada väntade ett paket på mig vid dörren. Världens bästa vän hade skickat godis och ett så fins brev till mig. Tror hela Sverige vet att jag gillar hallonlakrisdödskallar nu ;) Hihi! Inget emot mig, världens bästa godis! Bilpaketet är redan öppnat, och det har allt blivit några dödskallar också :)

Paketet har gjort hela min vecka :D Även Amanda och Alex hade skickat med varsin hälsning - så söta <3 Love you!!!! När man får något hemifrån får man lite mer kraft att fortsätta kämpa på andra sidan vattnet! Så tack igen Martina. Man kan inte ha en bättre vän än dig - bara så att du vet <3<3


Kommentarer
Postat av: Martina

Vad du är gullig Ida! <3

2011-10-06 @ 17:26:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0