100 dagar!

Idag har jag varit här i hela 100 dagar! Helt galet egentligen, att jag inte har träffat någon från hemma på 100dagar. Men oj, så fort det gått! Och så mycket jag har fått göra under den här tiden! Kommer ju inte ens ihåg allt. Fick frågan av någon vad jag gjort sen jag kom, och jag fick liksom tänka ett tag innan jag kunde svara! Hur galet är inte det?

Har fått underbara vänner, minnen för livet och kommit nära en liten flicka som kommer bli svår att lämna! Och för att inte tala om min engelska. Har säkert skrivit detta innan, men det är en sådan stor sak för mig! Nu kan jag prata svenska i ena minuten, och utan att ens tänka på det så kan jag börja prata engelska! Visst, det blir inte alltid rätt, men jag kan göra mig förståd och förstå nästan allt alla andra säger - hur bra är inte det egentligen??? :D

Om man tänker på det - så är det 100 dagar + 100 dagar + 65 dagar. Har det gått så snabbt nu, som kommer ju resten av tiden gå hur snabbt som helst :)

Kommentarer
Postat av: mamma

200 dagar + 65 Är stolt över dig kram mamma

2011-09-28 @ 09:33:26
Postat av: Amanda

jag har varit lite orolig för att jag ska få hemlängtan när jag åker ut och reser, men när jag läser din blogg, och att du har det bra så blir jag mycket lugnare. 4 månader är ju mycket mindre än ett helt år:p Puss<3

2011-09-28 @ 12:00:58
URL: http://tuvstarrfashion.blogg.se/
Postat av: Moster

Riktigt bra gjort!!!!

2011-09-29 @ 17:31:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0