En söndag i Harlem

Jajemen. Inte dirket någon område jag besöker bara sådär, men ligger skolan där så har man ju inte dirket något val. Lektionen igår var riktigt slapp, vi fick sluta tidigare - en timme :) Vi presenterade våran läxa, läste dagbok, gick på promenad och tittade på en festival. Däremellan satt vi mest och pratade, medan läraren sprang runt som en yrrad höna. Inte direkt jobbigt!

De två andra svenskarna i min grupp - Karin och Kajsa!


Sen lite ställen runt om i Harlem, som har med slavar att göra.

Blev sedan ett besök på Conversestore och Sockerbit - och jag köpte inte ett dugg! :D De hade tillochmed min favoritchocklad - hur duktig kan man vara?

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0