Ledig dag - typ..

Fick jobba imorse, cirka tre timmar - och sedan har jag varit ledig hela dagen. SÅ SKÖNT, och det kunde inte ha kommit bättre eftersom jag inte känner mig helt hundra... Halsen skaver, näsan rinner lite halvt och jag hör knappt. Aldrig ett bra tecken när man heter Ida Löfgren, för det är oftast början på öroninflammation - så jag håller tummar och tår för att det inte är som att jag tror.

När jag kom hem blev det skypedejt med Elin, eller snarare mattehjälp, men har hon matteprov på måndag så kan ju inte något litet avstånd stoppa oss ;) Hon är egentligen duktig, men så fort det blir ynka lite svårt så låser det sig - precis som för mig! Tur att vi har samma lärare, han är van vid Löfgrenare så att säga ;) Hehe... Ska hjälpa henne imorgon också - sen är hon nog redo för första matteprovet på gymnasiet <3

När vi pratat en stund valde jag att vila halsen genom att titta på Gossip Girl och brodera :) Sen blev det fotboll, och idag kunde jag lyssna på precis hela matchen! Jippi! Saknar dock något otroligt att ta bussen in, mötta upp pappa och sedan gå på fotboll :/ Vill nu!!

Somnade en stund, tog en tur för att köpa mat och lite sånt, sen har jag suttit inne på mitt rum och kurerat hela dagen. Nu är klockan snart 8pm - och jag är redo för sängen :D Ögonlocken hänger och jag tror jag mår bäst i att sova, trots att jag missar premiären av Grey´s Anatomy :(



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0