Måste erkänna något för er ;)

Jag gillar att jobba kväll! :D Okej, inte helger - men en kväll i veckan hade jag lätt velat jobba. Jag och S har så mysigt! Dessutom känns det inte som att jag väntar på att min värdpappa ska komma hem, utan att JAG verkligen är där för att ta hand om henne. Jag är inte bara en babysitter ;)

Dessutom får jag bestäma vad det blir för mat! Haha.. Skulle uppskatta att få tips på enkla och snabba rätter (pappa) för min fantasi är verkligen inge bra. Så jag gör det jag tror jag kan. Igår blev det lila potatismos med någon sorts lövbiff och grönsaksdipp. Min lilla unge gillade inte min potatismos - kan ju hålla med om att det inte var den bästa jag någonsin ätit - men den funkade :) Tror jag hade i för lite mjölk... Bättre lycka nästa gång! Det kanske var färgen som gjorde det... Men hon sa att hon ville ha lila - och då fick hon det ;)



Innan och efter maten broderade vi som vanligt och sedan klädde vi in hennes låda i tyg. Hon ska ha den i skolan och lägga böcker i :)


Snyggt va? ;) Sen var det dags för en tidig sänggång! Visste ju vilket liv det blev förra gången jag försökte mig på det, men denna gång var det bara lite gnäll över att hennes pappa inte var där. Men Harry Potter söver de flesta ;) Och självklart hade vi en piggare S imorse :D Jag är helt enkelt grym på att ta hand om barn! Hehe.. Och min värdpappa sa när han kom hem igår "Vad bra att du fick henne i säng tidigare, hon har lite mer respekt för dig än för mig." Så kan det vara!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0