Mat och bio

Det var fredagskvällen det! :) Vi, jag, Sofia och Jessika såg på The Lion King i 3D! Var första gången för mig, så det blev en dubbelt så bra upplevelse. Lite konstigt dock att se en film på engelska när man är så van vid svenska sånger, men det gick bra det också :)

I väntan på resten av sällskapet satte jag mig på Starbucks och drack Pumpkin Latte :) Kan ärligt talat säga att jag inte än så länge vant mig vid eftersmaken, men det kommer väl också antar jag. För drickan i säg var himlans god. Hihi!




Gårdagen spenderades oväntat med Ida för lite Zumba, mammapappaelin vid skype och min läxa. Efter det blev det jobb. Inte dirket ansträngande, två ungar i poolen (kunde dessutom simma lite när de befann sig i barnpoolen) och sedan bakade vi kakor! Måste bara säga att när mamma är på andra sidan Atlanten är det skönt att ha hittat en granne som jag kan prata med om mycket! Hon känner ju min värdfamilj också ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0