Rastlöshet

Det här med rastlöshet. Hemma blev jag rastlös efter en halv dag i huset, trots att jag kanske hade läxa att göra. Måste ha drivit min famij till vansinne när jag ville göra saker hela tiden ;) Dock hjälpte det lite att ta en promenad, eller ta en tur till Kungälv typ.. :)  

Nu är det precis tvärtom! Kan sitta och göra ingenting hur länge som helst... Måste bero på att jag hela tiden får nya intryck här :) Eller att jag faktiskt gör något varje helg! Har inte bara suttit på mitt rum en hel dag under någon helg här, galet när man tänker så egentligen :)

Rolig bild och så typisk syskonrastlöshet ;)


Ikväll ska jag trots min sjukdom träffa upp några andra aupairer på The Cheesecake Factory, och imorgon blir det jobb innan jag kan krypa ner i sängen och sova. För på söndag blir det shopping för hela slanten :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0