Grandparents and Special Friend Day

Det var det i S:s skola idag :) Och eftersom jag faktiskt är hennes speciella vän så var jag självklart där! Först fick vi frukost i matsalen med lite musik till, sen gick vi till teatern och lyssnade på hela lågstadiet (Kindergarden - 4th grade) som sjöng massa sånger. Efter det blev det ett besök i klassrummet där vi fick svara på lite frågor och måla lite. S hade gjort denna bilden till mig:


Kan ju inte visa er några bilder eftersom alla är bilder på barn, vill ju inte ha någon arg förälder på mig ;) Men iallafall, sen fick vi gå ut för att titta på May Pole som tydligen är en riktig tradition. Orkestern (där S ingår) spelar The May song och varje unge i second grade går runt en stolpen med ett band i handen så att det bildas ett mönster på stolpen. Har man varit utanför så går man in, ja - lite svårt att fatta men ni är ju så smarta så ;)

Hittade en bild på random barn och en May Pole :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0