Påskdagen

Igår firade jag alltså påsk hos grannarna :) K:s familj och hennes syster + familj var där så vi var totalt 12 personer. Jag gick över vid tolvtiden och hjälpte till med maten :) Fick bland annat skala potatis - hela 14 stycken :O Blev rätt mycket potatismos om man säger så...


Men innan det var dags för mat gick vi egg hunt. Hur kuligt som helst :D Äggen gömdes i trädgården och sen fick vi "barn" springa runt och leta.

Äggen som gömdes :)


Jag ute i trädgården


Godiset jag hade i mina ägg ;)


Sen blev det då dags för mat :D Potatismos, lamm, lammben, skinka och massa sallad! :)



Efter maten gick vi en promenad innan det var dags för efterrätter ;)



Jag gjorde cupcakes med ett litet fågelbo på toppen ;) Kunde väl sett bättre ut, men tyckte de blev söta!

Kommentarer
Postat av: Moster

Sötaste bilden med dig och äggkorgen!! Gullunge!! Kram

2012-04-09 @ 22:32:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0