Trafikkö...

Jag vet inte om det bara är i NJ eller i hela USA, men för någon vecka sedan blev det väldigt mycket vägarbeten. Jag har också sätt massa skyltar med "But US back to work" - vilket är jättebra!! Obama kanske äntligen har fattat hur ekonomi funkar - eller så är det någon smart NJ-politiker som vet att folk spenderar pengar om de har dem och det får ofta hela landet igång. Typ... Iallafall, nog om det. När jag och Ninni åkte hem från mallet runt nio på kvällen var det massor igång - men tydligen gäller det också dagarna ibland... Fick sitta i bilkö i cirka en halvtimme för att man tydligen ska få USA i arbete igen :P


Egentligen är det väl inte så irriterande, men när bilen bredvid har öppna fönster och lyssnar på superhög musik var det inte den mest roliga halvtimmen jag har spenderat i mitt liv ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0