Veckan som gått!

Har väl inte varit världsbäst på att blogga denna vecka, men ibland får det vara så också :) Det var lite jobbigt i månadags när mamma inte var här - det blir helt tomt när ett besök åker iväg. Så månadagen var inte så rolig :P Men fick hjälp av Elin med att skicka alla mammas kort över skype så jag har dem på min dator <3 Åkte till tandläkaren med S. På tisdagskvällen åkte jag och Ninni till mallet och spenderade pengar/tid där :) Mysigt! Onsdagen hände det väl inte något särskilt, på torsdagen åkte jag och Ninni och åt kinamat + FroYo :)



Fredagen var S ledig (Good Friday som det heter här) men det gick bra :) Vi färgade ägg och hade playdate - mysigt! På kvällen åkte jag till Ninni (får ju passa på eftersom hon åker hem på torsdag) och vi åt mat och skulle ha tittat på film men det gick inte så bra så vi åkte till Starbucks istället :)

I lördags jobbade jag förmiddagen, eftermiddagen bakade jag muffins och på kvällen träffade jag Malin och nya ap i hennes familj för middag ;)

Och igår firade jag påsk - men det kommer i nästa inlägg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0