8 månader!!

Herregud, tiden går galet fort nu! Om två månader är Malin klar med sitt år, och då har jag bara TVÅ ynka månader kvar :/ Det är inte annat än att det är delade känslor. Ena stunden vill jag hem och krama om er där hemma nu - men andra stunden vill jag aldrig åka hem. Och ärligt talat, hade jag kunnat stanna och gjort något annat än att vara aupair, så hade jag inte tvekat. För jag har verkligen noll hemlängtan, det är saknaden som jag att jag kommer hem i början/mitten av juli och att jag verkligen vill börja mitt liv.

När man är här så känns det på något sätt som att livet hemma är pausat och ingenting händer, så nu vill jag starta det! Jag vill börja plugga, flytta hemifrån osv osv ;) Just flytta hemifrån kanske inte sker på några år, men det är fortfarande närmare att jag gör det om jag är hemma än om jag är här.. ;)

Men som sagt, först har jag fyra månader kvar som aupair. Ska försöka se och göra så mycket som möjligt (bara pengarna sätter stopp :P) så att jag kan känna att jag har utnyttjat mitt år här till fullo. Och jag tycker allt att jag är på god väg :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0