Förra lördagen :)

Började med att skypa med mamma och pappa ;) Sen åkte jag iväg till mitt tredje hem - South Orange ;) Mötte först upp Lisa och sedan Caroline för lite brunch. Vi gick till ett våffelställe och de var ritkigt goda :D "Gjorde" min egna, inuti var det vit choklad och jordgubbar toppat med banan :) Blev självklart en varm choklad också!


Sedan gick vi hem till Caroline för att titta på festivalen. Och efter mycket om och men fick vi tittat!! På låg upplösning, men vill man så går det ;) När programmet var klart gick jag och Lisa ner till downtown igen för att möta upp en kompis till henne som kommit från Boston. Trevligt! Vi åkte sedan hem till Lisa för att göra oss iordning inför kvällen! Eftersom Evelina fyllde 20 år i lördags och Lisa 20 år i måndags, så träffades vi några stycken för att äta middag :) Vi var på "samma" ställe som vi gick på när S fyllde 7 - de lagar maten vid bordet så det blir verkligen extra gott :D Mitt i allt fick en kvinna vid ett annat bord ett anfall eller svimmade eller något så halva kvällen sprang det ambulansvådare i restaurangen :O Det hela uttartade och alla fyra som satt vid bordet blev under tiden "sjuka" så ambulansvådarna fick ta blodtryck på alla fyra och greja.... Galet!!!!!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0