Förra söndagen :)

Svenska kyrkan började sälja semlor i söndags så vi var ju bara tvungna att gå dit :D Vi stannade först på F21 på Times Square där några dollar spenderades innan jag sprang upp till kyrkan för att möta Elin som jag träffade på aupair-skolan :) De andra fyra kom efter. Trevligt att träffa Elin lite, hann väl inte prata så väldans mycket, men det får vi ta igen när jag hälsar på i DC :D Iallafall, semlor är verkligen inte mitt favoritbakverk, men allt svenskt blir hundra gånger godare när man bor utomlands så trots att den kostade $5 så var det värt det ;)


Eftertraktade semlor var det allt ;) Fick tillochmed plockas fram extrastolar och detta var cirka 20 minuter efter att cafét öppnade.. :P


När vi var mätta och belåtna gick jag och Malin åt ett håll och Lisa, Caroline och Annelie (stavning?) åt ett annat ;) Jag och Malin tog tunnelbanan ner till SoHo där vi gick i massa affärer. Sedan blev det lite ChinaTown innan vi hittade ett ställe i Little Italy där vi åt pizza!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0