Fredag - innan helgen ;)

Vi kan ju börja där ;) Som jag skrivit tidigare så var både S och R lediga i fredags så vi åkte alla tre till NYC och gick på museum. Vi var på rymdavdelningen på Natural History of America-museumet (kommer aldrig lära mig vad det heter :P). Såg på en show om stjänor och gick runt lite :)



Kände mig faktiskt rätt hemma där ;) Har ju trots allt varit naturnörd i tre år. Haha! När klockan var halv tre så gick vi skilda vägar och jag började gå nedåt i vårvädret :D Gick genom Central Park och kunde inte låta bli att lägga $15 på två målade tavlor. En över Times Suare och en över Brooklyn Bridge/tvillingtornen - superfina! Hittade också lite blommor - verkligen vår på riktigt!



Gick sedan ner på 5th Ave och gick i massa affärer innan jag tog tåget till SO där jag träffade Lisa, Malin och Caroline för middag :) Maten var god och sällskapet var toppen!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0