Glad Alla-hjärtans-dag!

Eller som man säger i USA Happy Valentine's dag! ;) Det är sjukt stort här. På radiokanalen jag lyssnar på har de i cirka en vecka pratat om vad man kan göra om man är singel... Herregud tänker jag! Vem bryr sig? Men iallafall, blir antagligen en middag med Lisa ikväll :) Igår hade min värdpappa gjort jättefin middag men min värdmamma kom inte hem förrän sent så det blev inte riktigt något med det. Men iallafall så fick jag blomma av S! Min lilla flicka - senare på kvällen kom hon och knackade på och kramade mig jättelänge!! Så söt <3 Passade också på att äta lite gott ;)



Dessutom vill jag passa på att säga att min älskade mormor fyller år idag!!!! Grattis på födelsedagen :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0