Kolasnittar :D

Har länge varit sugen på kolasnittar så i tisdags slog jag till. Lilla S var så trött så hon inte vaknade när vi kom hem som hon brukar så jag bar in henne till soffan - hon vaknade inte förrän 5.30pm :P Så väldigt tyst gjorde jag med ljusbok i öronen kolasnittar. Jag som fick smaka på degen tyckte den var väldigt god - så det kändes ju bra i början. Men när de kom ut från ugnen var de inte alls som de brukar :( Det måste vara något fel på amerikanska bakgrejer - eller så är det ugnen det är fel på. För de blev varken lika mörka i färgen som de brukar, eller så hårda som de brukar :( Men S och R tyckte de var supergoa så det blev ganska bra ändå!


Och för att inte glömma. Mamma, kan du packa ner ett paket vaniljsocker och ett paket bakpulver i din resväska? :) Tack!! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0