Lördag!

Såhär mitt i veckan kan jag ju berätta för hur min helg var ;) Så börjar med lördagen. Skulle jobbat 14,5 timmar, men min värdpappa kom hem vid sex och då fick jag sluta! Så det blev bara 10,5 timmar ;) Min lilla flicka skulle kunna sitta hemma hela dagen, men sådan är inte jag. Så tvingade iväg henne till ett zoo vi har här i närheten. Men först bakade vi kärleksmums :D



På zooet såg vi massa djur. Det roliga var att de satt upp massa Giants-skyltar i inhängnaderna :P





Vi hade det mysigt!! Det var lite kallt kanske, och lilla tjejen klagade på att vi gick för långt :P Men jag är ingen som daltar så hon fick fortsätta gå ;) Efter zooet åt vi lunch på ett diner och när vi kom hem lekte hon själv medans jag fixade disk och tvätt :) Sen kom R hem och jag slutade ;) Spenderade kvällen med att titta på Snabba Cash och brodera - inte helt fel det inte!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0