Underbara dag! :)

Igår körde jag S till skolan och åkte sedan direkt till tågstationen och tåget som tog mig till NYC!! Vädret var underbart så blev vårjacka, halsduk (i början iallfall :P) och solglasögon för hela slanten. Jag gick, gick och gick - precis som man ska göra :) Först gick jag ner till Magnolia Bakery på Bleecker Street och köpte underbar cupcake.





När jag köpt cupcaken tog jag mig till East River Park (gåendes såklart!) som iprincip ligger på andra sidan Manhattan. Var långt nere så gick upp längst vattnet i solen och stannade bara för att äta cupcaken och läsa i kanske en halvtimme. Sen gick jag uppåt till Times Square innan jag gick ner till Penn igen.. :P





När jag kom hem åkte jag förbi mataffären och köpte lite ingredienser till köttfärssås :D Så det fick bli köttfärssås och spagetti till middag och fruktsallad till efterrätt!



Gick sedan över till granen och tittade på Starwars II tills mitt i natten ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0