7 månader!

Idag har jag, helt otroligt, varit här i 7 månader :) Eller som Elin brukar säga - "Nu är det bara fem månader kvar" :D Nu är det liksom en mindre siffra tills jag kommer hem än hur länge jag varit här! Ibland känns det som att tiden inte kan gå fortare, men igår fick jag hem papper om förlängning och i slutet av pappret stod det att om jag inte förlänger kommer det inom två månader hem papper om allt inför hemresan. PANIK!!!! Jag kan väl inte åka hem än? Vad ska jag hem och göra? Ja, ni fattar känslan... Eller inte kanske, tror bara aupairer förstår det. Iallafall de flesta. Jag menar, aupairlivet är inte något man vill göra i hela sitt liv (ett år samma sak dag in och dag ut räcker liksom..) men det är det runtomkring som gör att man vill stanna. NYC, vännerna, grannarna - ja, det braiga! Men, oavsett vad jag just nu känner vet jag att när jag sitter på planet hem om drygt fem månader så vet jag att det kommer vara rätt beslut!! För jag kan ju inte undvika att starta mitt liv på riktigt hela livet ;) Haha!

Iallafall, detta kom i brevlådan igår!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0