Banken

Eftersom vi är tillbaka på 50-talet (typ) får jag min lön i checkar. Det betyder också att jag minst en gång i veckan går till banken. Finns två banker i närheten av där jag bor och jag går till dem lika ofta ungefär. På ett av ställerna har de en ny tjej som jag gått till två (!) gånger. Första gången pratade vi om vart jag kom ifrån och andra gången kom hon ihåg vem jag var! Hur galet egentligen, hon har massor med kunder varje dag och jag behövde inte ens visa legitimation :P Grejen är ju också att det inte var en vecka i mellan utan kanske två månader... Antingen gillade hon mig eller så är amerikanker bara riktigt servic-inriktade :D Tror faktiskt att det är det senaste ;)

Sådär lagom intressant inlägg - men jag är ju tvungen att blogga för att hålla Elin nöjd ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0