Ett år!

Går verkligen fort, och kan räknas på många olika sätt. Till exempel har jag idag haft mitt svenska körkort i ett år!! Jag fattar fortfarande inte att jag fick mitt körkort - trodde aldrig det skulle gå!! Men när jag väl fick det kunde jag inte vart gladare. I skolan fick jag en liten bil och godisbilar av mina fina vänner <3

Och när jag fick köra bil alldeles själv utan pappa bredvid - vilken frihetskänsla!! Åkte och hämtade mamma på jobbet och fick en blomma av moster som kom förbi för att säga grattis. Lycka på hög nivå!!! :D Och nu kan jag ju skryta med två körkort till och med ;)


Så tack pappa för att du stod ut med mig!! Antar att du nästan fick hjärtattack massor med gånger - men jag hade det aldrig klarat det utan dig. Och tack mamma för att du betalade! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0