Semester!

Har haft semester i tre dagar i sträck :D Så härligt och välbehövlig efter veckor med massor av jobb + en vecka till med ännu mer jobb. Igår öppnade jag och Sofia våra små blå vid tolv - lika trötta som innan vi somnat... Så dagen var hur slapp som helst, vi spenderade typ tre timmar med att sitta vid varsin dator, sen kom Anna-Lena förbi och vi myste med te, film och glass. När Anna-Lena åkte hem åkte jag och Sofia för att köpa kinamat som vi sedan åt till "Friends" :) Vi testade Lemon Chicken istället för Orange Chicken - och det var faktiskt gott! När vi var mätta och glada åkte jag hem till mig. Packade upp, tvättade, fixade lite allt möjligt och tittade på "Året med Kungafamiljen" eller vad det heter ;) Vi är verkligen kungakära i vår familj - och nu när jag är här missar jag ju allt!! Men tog igen hela året på en timme så det känns bra ;) Inatt sov jag tio timmar - verkligen välbehövligt :D När jag vaknade kände jag mig nämligen som en människa igen. Åkte och tränade när jag vaknade - behövdes efter över två veckors uppehåll :) Men nu ska jag verkligen försöka!!!!!! Resten av dagen spenderade jag med att titta på lite svensk tv, skype med familjen och göra inget speciellt. Vid tre åkte jag till Short Hill för att äta på Cheesecake med Caroline :) Trevlig och gott!!!!




Nu myser jag i pyjamas med mer "Friends" :) Imorgon börjar skolan igen - är SÅ glad!! Haha..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0