Torsdag mitt i veckan :)

Idag är det torsdag - om ni missat det alltså! ;) Både igår och i förrgår har jag jobbat kväll men igår hade vi det verkligen mysigt. Kvällen började inte så bra men efter lite mat och tv-tittande lugnade S ner sig och vi blev glada igen. Sen tog S ett bad medan jag försökte lära henne klockan. Hon kan säga vad klockan är men förstår fortfarande inte riktigt hur det hänger ihop. Så när jag frågar hur lång tid det är kvar tills klockan är åtta hänger hon inte riktigt med - men det kommer väl det också!! Sen myste vi med popcorn framför "Good Luck Charlie" :) Vi har det verkligen mysigt när båda är på humör :D När popcornen vad slut lekte vi "glow-in-the-dark-tag" ett tag innan jag tyckte det var dax för att sova. Men när min värdmamma är hemma har hon en annan idé om saker och ting vilket slutade med att S av utmattning somnade tjugo i 9.40.... Så kan det vara!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0